Publicada el 08.04.2022
Concert educatiu per als alumnes de les escoles de Monistrol i l'Escolania de Montserrat
Sota el títol ‘Guitarra i cançó’, el guitarrista Carles Blanch i la cantant Paula Caminals van presentar un recorregut per la història de la guitarra com a instrument per acompanyar la veu.
Amb la guitarra de cinc ordres van interpretar cançons del Renaixement com “Guárdame las vacas” o “Amaranta, la nimfa més bella” i obres d’autors del Barroc hispànic com Luis de Briceño o Juan Hidalgo.
El concert va prosseguir amb àries de Monteverdi i Kapsberger per a veu i tiorba, per acabar amb la guitarra acústica interpretant una cançó de Pau Riba i una jota de les Terres de l’Ebre.